Regulamin imprezy
„Snowfall Ponymeet 2020”
- Impreza „Snowfall Ponymeet 2020” odbywa się na terenie Miejskiego Domu Kultury „Koszutka”, Filia „Dąb” mieszczącego się przy ulicy Krzyżowej 1 w Katowicach w dniu 22.02.2020 w godzinach 10:00 do 18:00.
- Impreza „Snowfall Ponymeet 2020” jest imprezą kulturalną w rozumieniu Ustawy z 25 października 1991 r. o Organizowaniu i Prowadzeniu Działalności Kulturalnej (Dz. U. 01.13.123 z późn.. zm.) i nie podlega przepisom Ustawy o Bezpieczeństwie Imprez Masowych z dnia 20.03.2010 (Dz. U. Nr 62 poz. 504).
- Impreza „Snowfall Ponymeet 2020” jest organizowana przez Stowarzyszenie Bronies Silesia, z siedzibą ul. Poprzeczna 27, 44-200 Rybnik, KRS 0000676435. Organizatorami wspierającymi są firma C-M-C i grupę D’n’A.
- Uczestnikiem imprezy „Snowfall Ponymeet 2020” jest każda osoba, która podpisała listę uczestników i zakupiła cegiełkę na rzecz Stowarzyszenia. Zakup cegiełek przeznaczony jest na działalność statutową stowarzyszenia.
- Potwierdzeniem zakupienia cegiełki jest otrzymanie Identyfikatora.
- Osoby niepełnoletnie zobowiązane są do dostarczenia zgody rodzica lub opiekuna prawnego.
Zgoda rodzica .pdf: https://broniessilesia.pl/zgoda-rodzica-snowfall-ponymeet-2020
- Uczestnicy poniżej 13 roku życia mają wstęp na teren imprezy tylko pod opieką osoby pełnoletniej.
- Wysokość opłaty akredytacyjnej na miejscu jest zmienna w zależności od rodzaju wykupionej cegiełki i wynosi kolejno:
a) 20 PLN za możliwość uczestnictwa w imprezie
b) 20 PLN za możliwość uczestnictwa w imprezie rodziny 2+1 (rodzice + dziecko). Za każde kolejne dziecko należy doliczyć 5 PLN do ceny cegiełki.
- Wysokość opłaty akredytacyjnej w formie rezerwacji internetowej jest zmienna w zależności od rodzaju wykupionej cegiełki i wynosi kolejno:
a) 20 PLN za możliwość uczestnictwa w imprezie
b) 50 PLN za możliwość uczestnictwa w imprezie, osoby wspierające stowarzyszenie wyższą kwotą otrzymają pamiątkowe upominki (kubek, przypinka, plakat).
- Opłata akredytacyjna w systemie rezerwacji internetowej podlega zwrotowi w wysokości 100% jeżeli zostanie zgłoszona na 30 dni przed imprezą, lub w wysokości 75% jeśli zostanie zgłoszona w terminie późniejszym (jest to związane z poniesieniem przez organizację kosztów operacyjnych przy organizacji imprezy).
- Rejestracja, podpisanie listy uczestników, oraz zakupienie cegiełki na rzecz stowarzyszenia jest jednoznaczne ze zgodą na przestrzeganie niniejszego regulaminu.
- Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania. Uczestnik ma obowiązek zapoznać się z regulaminem przed imprezą, lub w chwili wejścia na teren imprezy.
- Nieprzestrzeganie regulaminu imprezy lub regulaminu BHP i PPOŻ budynku w którym impreza się odbywa, lub zachowanie niezgodne z ogólnie przyjętymi normami współżycia społecznego powodujące zagrożenie dla mienia, zdrowia, bądź życia własnego, bądź innych uczestników, lub nieprzestrzeganie prawa może skutkować usunięciem z terenu imprezy jak i pociągnięciem do odpowiedzialności cywilno prawnej.
- Organizatorzy nie zapewniają ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków. Każda osoba biorąca udział w imprezie powinna posiadać ubezpieczenie we własnym zakresie.
- Impreza „Snowfall Ponymeet 2020” jest imprezą zamkniętą. Na terenie imprezy przebywać mogą tylko uczestnicy, obsługa imprezy, personel Miejskiego Domu Kultury oraz osoby do tego upoważnione przez Organizatorów.
- Każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do noszenia identyfikatora w widocznym miejscu, a w razie jego zgubienia o bezzwłoczne zgłoszenie tego faktu Organizatorom imprezy celem wydania duplikatu identyfikatora. Duplikat będzie wydany tylko raz, w razie ponownego zagubienia duplikat wydawany będzie za kwotę 5zł.
- Na teren imprezy zabrania się wnoszenia i posiadania jakiejkolwiek broni – w tym białej – i innych przedmiotów uznanych za niebezpieczne w rozumieniu Ustawy z dnia 21 maja 1999 r. o Broni i Amunicji (Dz. U. Z 2004 r. nr 52 poz. 525, z późn. zm.)
- Repliki broni wykorzystywane jako rekwizyty podczas trwania atrakcji mogą zostać wniesione na teren imprezy tylko za zgodą Organizatorów. Zostanie ona oznaczona kolorową taśmą.
- Na terenie imprezy „Snowfall Ponymeet 2020” oraz terenie bezpośrednio przylegającym do Miejskiego Domu Kultury „Koszutka”, Filia „Dąb” obowiązuje całkowity zakaz palenia oraz posiadania i spożywania środków psychotropowych, alkoholu oraz innych używek.
- W razie podejrzenia o wnoszenie rzeczy zabronionych na teren Imprezy, uczestnik powinien dobrowolnie okazać zawartość torby/plecaka ochronie.
- W razie odmowy dobrowolnego okazania zawartości plecaka/torby, Organizator zastrzega sobie możliwość usunięcia uczestnika z terenu Imprezy bez zwrotu akredytacji. Na żądanie i koszt osoby podejrzewanej o złamanie pkt 20 i 21 niniejszego regulaminu, istnieje możliwość wezwania Policji do wyjaśnienia sprawy.
- Osoby nietrzeźwe, agresywne, stwarzające zagrożenie dla uczestników imprezy, oraz osoby celowo utrudniające realizowanie programu imprezy „Snowfall Ponymeet 2020” mogą zostać usuwane z terenu imprezy.
- Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy zgubione, uszkodzone, utracone, bądź pozostawione bez opieki podczas trwania imprezy. Po imprezie na stronie wydarzenie w razie znalezienia rzeczy pojawi się spis takowych przedmiotów w celu zwrócenia ich właścicielom na ich koszt.
- Organizatorzy Imprezy „Snowfall Ponymeet 2020” mają prawo do brania udziału w konkursach i atrakcjach imprezy.
- W celu wystawienia stoiska należy przekazać na rzecz Stowarzyszenia darowiznę na cele statutowe. Zgłoszenie chęci podjęcia współpracy należy zgłosić poprzez wysłanie zgłoszenia na [email protected] w temacie wpisując „Snowfall Ponymeet 2020 – wystawca”.
- Organizacja imprezy „Snowfall Ponymeet 2020” nie ponosi odpowiedzialności za stan prawny wystawców. Dodatkowe informacje można uzyskać w „Regulamin Wystawcy”.
- We wszystkich przypadkach spornych, bądź nie uwzględnionych w tym regulaminie decydujący głos mają główni organizatorzy imprezy.
Wersja: 22.12.2019
Regulamin Prelegenci
„Snowfall Ponymeet 2020”
- Zgłoszenie chęci przeprowadzenia atrakcji na imprezie „Snowfall Ponymeet” powinno zostać wysłane na [email protected] w temacie wpisując „Snowfall Ponymeet 2020 – atrakcje”. Wiadomość powinna zawierać następujące informacje:
- Imię, nazwisko oraz nick osoby zgłaszanej,
- Numer telefonu,
- Nazwę proponowanej atrakcji,
- Przybliżenie tematyki atrakcji,
- Ilość przewidywanego czasu na atrakcję,
- Czego będziesz potrzebował do poprowadzenia atrakcji (laptop, rzutnik, sprzęt malarski, etc.).
- Wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją polityki prywatności Stowarzyszenia.
- Zgłoszona atrakcja nie może zawierać treści dotyczącej tematyki pornograficznej, nadmiernej przemocy lub niezgodnej z obowiązującymi przepisami prawa. Niedostosowanie się do tego punktu może skutkować usunięciem z terenu imprezy.
- Zatwierdzenie atrakcji i jej przeprowadzenie uprawnia do zwrotu opłaty akredytacyjnej. W zależności od długości poprowadzonych atrakcji (45 min+ zwrot w wysokości 50% standardowej wejściówki; 1,5h+ zwrot w wysokości 100% standardowej wejściówki).
- Organizatorzy zwracają opłatę akredytacyjną za poprowadzenie atrakcji w punkcie akredytacji tylko i wyłącznie podczas trwania imprezy.
- Nagłośnienie, tablice, rzutniki oraz inne materiały są zapewnione przez Organizatorów w miarę możliwości.
- Organizatorzy nie biorą odpowiedzialności za sprzęt własny wykorzystany w celu organizacji atrakcji.
- Prelegentowi przysługuje po odbyciu zaproponowanej atrakcji możliwość posiłku w postaci ciepłej kawy/herbaty oraz poczęstunku.
- Prelegenci zobowiązani są do przestrzegania regulaminu głównego imprezy.
- Organizatorzy zapewniają rozpatrzenie każdego skutecznie otrzymanego zgłoszenia w terminie do 7 dni roboczych od jego otrzymania, jednakże nie gwarantują jego przyjęcia.
- Ostateczna lista prelegentów i zgłoszonych atrakcji zostanie zamknięta dnia 5.02.2020r o godzinie 23:59.
Wersja: 22.12.2019
Regulamin Wolontariusze
„Snowfall Ponymeet 2020”
- Zgłoszenie chęci zostania wolontariuszem na imprezie „Snowfall Ponymeet” powinno zostać wysłane na [email protected] w temacie wpisując „Snowfall Ponymeet 2020 – wolontariusz”. Wiadomość powinna zawierać następujące informacje:
- Imię, nazwisko oraz nick osoby zgłaszanej,
- Numer telefonu,
- Wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją polityki prywatności Stowarzyszenia.
- Przepracowanie min. 5h uprawnia do zwrotu opłaty akredytacyjnej w wysokości 100% standardowej wejściówki.
- Organizatorzy zwracają opłatę akredytacyjną za poprowadzenie atrakcji w punkcie akredytacji tylko i wyłącznie podczas trwania imprezy.
- W skład obowiązków wolontariusza wchodzą:
- pomoc uczestnikom imprezy
- udzielanie informacji uczestnikom imprezy
- przygotowanie terenu imprezy oraz pomoc po jej zakończeniu
- utrzymanie porządku na terenie imprezy
- wykonywanie poleceń oraz zadań przydzielonych przez koordynatora wolontariuszy
- Wolontariuszowi przysługuje po odbyciu 2,5h pracy możliwość posiłku w postaci ciepłej kawy/herbaty oraz poczęstunku.
- Wszyscy wolontariusze zobowiązani są do przestrzegania regulaminu głównego imprezy.
- Organizatorzy zapewniają rozpatrzenie każdego skutecznie otrzymanego zgłoszenia w terminie do 7 dni roboczych od jego otrzymania, jednakże nie gwarantują jego przyjęcia.
Wersja: 22.12.2019
Regulamin Wystawcy
„Snowfall Ponymeet 2020”
- Zgłoszenie chęci zostania wystawcą na imprezie „Snowfall Ponymeet” powinno zostać wysłane na [email protected] w temacie wpisując „Snowfall Ponymeet 2020 – wystawca”. Wiadomość powinna zawierać następujące informacje:
- Imię, nazwisko oraz nick osoby zgłaszającej stoisko,
- Nazwę zgłaszanego stoiska,
- Numer telefonu,
- Przybliżona tematykę stoiska
- Ilość potrzebnych stolików oraz inne wymagania
- Wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją polityki prywatności Stowarzyszenia.
- Wystawca oświadcza, że prowadzi wystawę lub sprzedaż artykułów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i używa jedynie wzorów oraz grafik zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).
- Wystawienie stolika jest możliwe po przekazaniu na rzecz Stowarzyszenia darowizny o wartości 50zł w formie gotówki (zakup cegiełki) lub towaru z przeznaczeniem na cele statutowe (nagrody na konkursy) za każdy zajmowany stolik. Forma darowizny ustalana jest indywidualnie.
- Opłata za stoisko nie pokrywa opłaty akredytacyjnej.
- Wystawcy zobowiązani są do uprzątnięcia stoisk do godziny 18:20.
- Organizatorzy nie biorą odpowiedzialności za towar wystawiany na stoiskach, jak również za jakiekolwiek mienie wystawcy.
- Towar wystawiany na stoiskach wysyłany kurierem przed imprezą nie będzie odbierany. Kurier z takim towarem będzie odesłany bez przyjęcia przesyłki. Nie ma też możliwości pozostawienia po imprezie towaru do odebrania przez kuriera.
- Towar wystawiany na stoiskach nie może zawierać treści dotyczących tematyki pornograficznej, nadmiernej przemocy oraz niezgodnej z obowiązującym prawem. Zauważanie takiego towaru na stoisku może skutkować usunięciem stoiska z terenu konwentu.
- Organizatorzy zapewniają możliwość umieszczenia banerka reklamowego (o wymiarach 220x100px) stoiska na stronie imprezy. Banerek do wyświetlenia powinien być przesłany drogą mailową dopiero po potwierdzeniu przyjęcia stoiska.
- Wystawcy zobowiązani są do przestrzegania regulaminu głównego imprezy.
- Organizatorzy zapewniają rozpatrzenie każdego zgłoszenia w terminie do 7 dni roboczych, jednakże nie gwarantują jego przyjęcia.
- Ostateczna lista stoisk zostanie zamknięta 5.02.2020r o godzinie 23:59.
Wersja: 22.12.2019
Polityka prywatności
Stowarzyszenia Bronies Silesia
Kliknij tutaj - Polityka prywatności
Kontakt
Kontakt Organizacja Snowfall Ponymeet 2020
[email protected]
Krzysztof „The Silver Cheese” Mańka
Koordynator Organizatorów
Tel. 665 345 227
mail: [email protected]
Kamil „Resset” Kasperski
Prezes Stowarzyszenia, Organizator
mail: [email protected]